Każdy kandydat na pracownika chciałby napisać swoje CV tak, aby różniło się od dokumentów, które zazwyczaj szef otrzymuje w formie powielonej. Napisanie CV nie jest niczym trudnym, podobnie jak wyróżnienie swoich umiejętności (to bardzo ważna sekcja). Dziś podpowiemy Wam, jakie programy powinniście umieć obsługiwać, aby starając się o pracę na stanowisku Account Managera mieć większe szanse.
Office 365

fot. kuzniewski.pl
To podstawowe oprogramowanie biurowe. Pakiet Microsoft Office 365 to najbardziej rozbudowany edytor, który maksymalizuje efektywność niemal każdego biura. Agencje marketingowe, interaktywne czy SEO – wszystkie pracują na tym pakiecie, bo jest niezawodny. Nabycie umiejętności wystarczających do ubiegania się o stanowisko Account Managera wymaga szkolenia, około 3-4 miesięcznego.
Skype
Account Manager musi wykazywać perfekcyjną znajomość oprogramowania do darmowych e-rozmów, czyli Skype (https://www.skype.com/pl/). Pracując w charakterze doradcy klienta koniecznym będzie utrzymywanie z nimi kontaktu. Trudno będzie rozmawiać tylko telefonicznie, dlatego warto poświęcić kilka groszy i udać się na kurs z zakresu obsługi Skype.
Posiadając w swoim CV te dwie umiejętności, na pewno zwiększycie szansę zatrudnienia. Account Managerzy nie mają trudnej pracy fizycznej, a psychiczną. Muszą być perfekcyjnie zorganizowani i znajomość Office 365 wraz ze Skype zwiększą ich szanse na zatrudnienie.