Każdy kandydat na pracownika chciałby napisać swoje CV tak, aby różniło się od dokumentów, które zazwyczaj szef otrzymuje w formie powielonej. Napisanie CV nie jest niczym trudnym, podobnie jak wyróżnienie swoich umiejętności (to bardzo ważna sekcja). Dziś podpowiemy Wam, jakie programy powinniście umieć obsługiwać, aby starając się o pracę na stanowisku Account Managera mieć większe szanse.

Office 365

Każdy kandydat na pracownika chciałby napisać swoje CV tak, aby różniło się od dokumentów, które zazwyczaj szef otrzymuje w formie powielonej

fot. kuzniewski.pl

To podstawowe oprogramowanie biurowe. Pakiet Microsoft Office 365 to najbardziej rozbudowany edytor, który maksymalizuje efektywność niemal każdego biura. Agencje marketingowe, interaktywne czy SEO – wszystkie pracują na tym pakiecie, bo jest niezawodny. Nabycie umiejętności wystarczających do ubiegania się o stanowisko Account Managera wymaga szkolenia, około 3-4 miesięcznego.

Skype

Account Manager musi wykazywać perfekcyjną znajomość oprogramowania do darmowych e-rozmów, czyli Skype (https://www.skype.com/pl/). Pracując w charakterze doradcy klienta koniecznym będzie utrzymywanie z nimi kontaktu. Trudno będzie rozmawiać tylko telefonicznie, dlatego warto poświęcić kilka groszy i udać się na kurs z zakresu obsługi Skype.

Posiadając w swoim CV te dwie umiejętności, na pewno zwiększycie szansę zatrudnienia. Account Managerzy nie mają trudnej pracy fizycznej, a psychiczną. Muszą być perfekcyjnie zorganizowani i znajomość Office 365 wraz ze Skype zwiększą ich szanse na zatrudnienie.

awatar autora
Piotr Mazur Autor
Od początku mojej kariery zawodowej jestem związany z branżą IT. Pasję do testowania urządzeń komputerowych odkryłem jeszcze na studiach, kiedy to z ciekawości rozbierałem laptopy do ostatniej śrubki, by poznać ich konstrukcję. Z czasem zainteresowanie przerodziło się w chęć dzielenia się wiedzą, co doprowadziło mnie do współtworzenia „laptopybiznesowe.net.pl”.